3.8/5 - (22 امتیاز)

وبلاگ

پایدار پکینگ، راهکاری مطمئن، ساده و ارزان

3.8/5 - (22 امتیاز)
تعمیر کباب پز چدنی

تماس با کارشناس تعمیر

مشاوره و بازدید در محل

هفت روز هفته: ساعت 9 الی 23

فرایند نگهداری و تعمیرات که به صورت خلاصه (نت) نامیده می شود، یکی از حیاتی‌ترین فرایندهای هر مجموعه به حساب می آید. در نت نگهداری و حفظ تجهیزات و ماشین آلات در شرایط مطلوب و یا بازگرداندن آن ها از شرایط نامطلوب به مطلوب تعریف می شود. عیوب به وجود آمده در تجهیزات سبب می شود زمان از دست برود و به مرور هزینه های مجموعه افزایش یابد یا سبب کاهش کیفت محصول تولیدی شود.

هر ماشین و یا دستگاه دارای همر مفید محدود و تعریف شده ای است که هر لحظه امکان خرابی و از کار افتادگی آن وجود دارد، بهبود عملکرد تجهیزات و در نتیجه بهبود فرایند نت، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در تجهیزات پخت و پز سالم بودن تجهیزات رابطه مستقیمی با کیفیت غذای طبخ شده دارد. از این رو داشتن وسایل و ملزومات سالم از اهمیت دو چندانی برخوردار است.

تعمیر کباب پز چدنی

کباب پز چدنی از وسایل پر کاربرد در رستوران و مطبخ ها و حتی منازل محسوب می شود که به منظور تهیه انواع کباب نظیر کوبیده، برگ و بختیاری، دل و جگر استفاده می شود. تجهیزات آشپزخانه صنعتی نقش مهمی در طعم و مزه غذا دارند. اگر غذا هر چند با مواد اولیه مرغوب تهیه شده باشد، ولی تجهیزات خوبی برای طبخ آن مهیا نباشد قطعا طعم و مزه اصیل غذا از بین خواهد رفت.

چدنی کباب پز

ناودانی چدنی که روی شعله های کباب پز قرار می گیرد به صورت مداوم در معرض حرارت قرار دارد. این چدنی به منظور انتقال حرارت غیر مستقیم آتش به گوشت روی شعله قرار می گیرد. ریخته شدن آب به منظور نظافت و سرد و گرم شدن سبب می شود به مرور چدنی دچار دفورمگی شود و انتقال حرارت به کباب به صورت صحیح انجام نشود.

دفورمگی چدنی کباب پز
دفورمگی چدنی کباب پز

بخش گازی کباب پز

مشعل هایی که زیر چدنی قرار می گرید به مرور به دلیل چکه کردن آب گوشت دچار گرفتگی می شوند که نیازمند سرویس و باز کردن برنر کباب پز است. رگلاتور ورودی گاز نیز در استفاده های مکرر امکان گرفتگی و خرابی دارد که عمدتا تعویض شدنی هستند. رگلاتور وسیله ای است که با آن فشار گاز را در حد معینی کنترل می کنند.

هزینه تعمیر کباب پز چدنی

هزینه و اجرت تعمیرات کباب پز چدنی گازی تابع نوع کار و زمانی است که برای متخصص صرف می شود و نیز همچنین با توجه به قیمت قطعات تعویض شده تعیین می گردد.

متخصصین کارگاه پایدار پکینگ آمادگی این را دارند که تعمیرات انواع کباب پز تابشی ، اجاق پلو پز زمینی را در محل دستگاه و یا ارسال به کارگاه را انجام دهند. به منظور مشاوره می توانید با شماره های مندرج در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

3.8/5 - (22 امتیاز)