4.7/5 - (10 امتیاز)

وبلاگ

پایدار پکینگ، راهکاری مطمئن، ساده و ارزان

4.7/5 - (10 امتیاز)
تعمیر دستگاه استرچ پالت

تماس با کارشناس تعمیر

مشاوره و بازدید در محل

هفت روز هفته: ساعت 9 الی 23

کارخانه هایی که میخواهند در تولید خود برنامه ریزی کنند می بایست دارای روش های نگهداری و تعمیر منظم باشند. در غیر این صورت به دلیل خرابی و از کار افتادگی ناگهانی ماشین آلات بسته بسته بندی جریان تولید آن ها مختل خواهد شد. داشتن یک تعمیر کار حرفه ای و با تجربه برای تعمیر دستگاه می تواند نگرانی مدیران و سرپرستان را از خلل های پیش رو در تولید بکاهد و اطمینان خاطر بیشتری را برای بهره گیری از فعالیت ها به وجود آورد.

نقص فنی و توقف کار ماشین علاوه بر هزینه های تعویض قطعات و اجرت تعمیر، در روند تولید نیز خسارت مالی وارد می کند. با تعمیر به موقع و اصولی می توان از هزینه های پیش بینی نشده کاست.

تعمیر دستگاه استرچ پالت

دستگاه استرچ پالت یکی از ماشین های صنعت بسته بندی و انبار داری محسوب می شود. این دستگاه نیز به دلیل بارهای سنگینی که روی بستر خود می چرخواند دایما در حال استهلاک و فشار است. با تعمیر به موقع و اصولی می توان دستگاهی سر حال و کارا داشته باشیم.

مجموعه ریل و واگن

در یک دستگاه استرچ پالت نیمه اتوماتیک مجموعه ریل و واگن از اهمیت بسیاری برخوردار است. در حقیقت ریل و واگن محرک های خطی ای هستند که به کمک اینورتر با سرعت مورد نظر، درون ستون دستگاه استرچ بالا و پایین شده و عملیات استرچ پیچی را تکمیل می کند. ریل بخش ثابت است که داخل ستون ماشین استرچ متصل می شود و واگن در راستای عمودی روی ریل بالا و پایین می شود تا نایلون استرچ را به دور پالت بپیچد. بهم خوردن تنظیم حرکتی واگن روی ریل در اثر حرکات متعدد و خوردگی دنده ها می تواند آسیب های این بخش باشد.

البته همیشه در دستگاه استرچ پالت این نوع هدایت کننده خطی استفاده نمی شود. گاهی برای کاهش هزینه های تولید به جای ریل و واگن از چرخ دنده و شانه معمولی استفاده می شود.

تسمه

تسمه ای با طول 1.5 تا 2 متر در وسط صفحه گردان دستگاه قرار می گیرد که وظیفه انتقال قدرت از گیربکس برای به چرخش درآوردن پالت است. گاها دیده شده که تسمه به کار رفته به دلیل فشارهای خارج از محدوده دچار بریدگی می شود.

زنجیر انتقال قدرت برای چرخش صفحه گردان
زنجیر انتقال قدرت برای چرخش صفحه گردان

بلبرینگ ها

بلبرینگ هایی که زیر صفحه دوار قرار می گیرند مستقیما در حال تحمل فشار پالت هستند. استفاده از بسته هایی با وزن بیشتر از تحمل بلبرینگ، سبب آسیب و شکسته شدن آن ها می شود. استفاده از بلبرینگ هایی با روکش پلی اورتان و یا تفلون (پلی تترافلوئورواتیلن) آستانه تحمل بارهای سنگین را افزایش می دهد. البته کارکردهای مداوم نیز به مرور سبب سایش و خوردگی ساچمه ها نیر خواهد شد.

وضعیت بلبرینگ ها در صفحه گردان دستگاه استرچ پالت
وضعیت بلبرینگ ها در صفحه گردان دستگاه استرچ پالت

هزینه تعمیر دستگاه استرچ پالت

هزینه و اجرت تعمیر دستگاه استرچ پالت تابع نوع کار و زمانی است که برای متخصص صرف می شود و نیز همچنین با توجه به قیمت قطعات تعویض شده تعیین می گردد.

متخصصین کارگاه پایدار پکینگ آمادگی این را دارند که تعمیرات انواع دستگاه استرچ پالت ستونی و دستگاه استرچ فرودگاهی را در محل دستگاه و یا ارسال ماشین به کارگاه را انجام دهند. به منظور مشاوره می توانید با شماره های مندرج در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

4.7/5 - (10 امتیاز)